onsdag

2011-04-20 / 17:58:07
veckorna går fort nu och det är skönt för jag vill ha praktiken avklarad nu.. inge kul att jobba gratis på ett ställe där man kan det mesta redan eftersom jag sommarjobbar där varje sommar!
__

annars så är allt bara jobbigt just nu. jag har ingen ork, all energi är borta! jag vill så mycket men alla mina tankar och ångest tar över, som gör att jag inte kan göra det jag vill. jag önskar att min ångest kunde försvinna redan idag men tyvärr så funkar det ju inte så! men vad gör man då? bara att acceptera att det är såhär! skit jobbigt, ingen livslust alls förtillfället!

känner mig ensam men jag får skylla mig själv för att jag inte tar mig ut eller hör av mig till dom som betyder mest för mig, nämligen mina vänner!  dock har jag varit lite mer social förra veckan, inga långa stunder men har iallafall försökt och det är väl de som räknas?

jag har dock fått lite sällskap nu, fick besök av en katt häromdagen och hon ligger just nu och sover här bredvid mig, sjukt söt! måste bara komma på ett namn, har ni några bra förslag så tycker jag ni ska hjälpa mig!  


va ner på stan nyligen och tröst shoppa! självklart börja de spöregna när jag skulle gå hem! myys!

__

sitter och väntar på pappa som ska hämta upp mig, ska åka ut till årsunda en sväng tänkte jag! bättre de än att sitta här. ska dock hem igen ikväll, bigbrother ska ses och sen ska jag försöka somna i tid för idag sov jag över haha! men de är ju sånt som händer! 



   

söt va? :)

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!