härliga måndag

2011-04-11 / 05:35:05

ny vecka, nya tag, nya mål och nya förhoppningar.  
och man börjar dagen med att kliva upp klockan fyra som vanligt.
riktigt underbart att slå upp ögonen då, solen skiner och det är 20+ ..
det är de inte men de hade kunnat vara så.

vill ha helg nu direkt men det går ju icke, får vänta fem dagar till men det går fort!
hoppas dom ringer från jobbet idag så att jag får jobba.
ska snart ut och ta en promenad i det mörka, skönt såhär på morgon det!
imorgon börjar min praktik, vill inte .. jag kan redan det där, så det suger att behöva göra det. 
hade lätt kunnat gjort det om jag tjänade pengar, för att göra samma jobb som dom som jobbar där är skit.
blir ju inge klokare av att vara i årsunda heller eftersom jag kan det mesta där. meen det är trevliga människor så egentligen klagar jag inte, bara på att jag får slita lika mycket men utan betalt. blää!

ska cykla ut även för jag vägrar att åka buss. så 1,5 mil dit och 1,5 mil hem blir skönt :) träning på köpet!


sovit i årsunda fredag och lördag hos mamma & pappa, dumt! ska försöka låta bli det nu, ska försöka låta bli att hälsa på, iallafall för ett tag! det blir bara fel och jag tappar kontrollen och det är det värsta som finns, det finns inget stopp och det hela slutar med panik och ångest, inget man vill och så länge det händer så är det ingen idé, hemskt men sant! men jag vill inte tappa kontrollen, jag vill ha kontroll, fast helst vill jag kunna leva normalt utan alla måsten och tankar som gör mig helt knäpp.

åkte hem från årsunda igår och då blev det innebandy tittande, synd att mora blev utslagen! efter matchen gick jag ut och gick med mickis, sen en solning och sen tog jag bilen och åkte ut till årsunda igen men denna gång för att kolla på film med mina underbara vänner, ska försöka börja umgås mer med dom, för trots allt så är det dom som får mig att må bra, så jag förstår inte varför jag håller mig borta från dom? eller gör jag de? aja.

om det inte blir jobb idag så ska jag ut och gå med mickis senare och sen skulle emil komma hit för att se på big brother som vi missade igår pga filmen. tur det finns repriser! dock kunde vi inte hålla oss ifrån att kolla vem som åkte ur haha!´

nämen snart vaknar väl ni också så jag hoppas ni får en bra dag.
hejhejhej.

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!