hade nästan ..

2011-04-14 / 07:16:42
glömt bort hur kul de är att leka med barn, dom små får en att släppa allt annat och dom gör en så glad! deras söta kommentarer, när dom kommer springandes och slänger sig runt en och får en kram, när dom vill hålla handen osv, gör en lycklig!

jobbade igår och ska iväg och jobba nu också! 7.30 - 15.30 :) hoppas vädret blir bra, det är så skönt att vara ute då! det ser ut som att det kommer bli en fin dag, så det hoppas vi på! jag jobbar dessutom på mitt gamla dagis i årsunda, min dagisfröken som jag hade är kvar än hehe så det är lite kul ändå! så sa hon såhär till barnen "malin är mitt gamla dagisbarn, och hoon var .... ) då trodde man ju att hon skulle säga att jag var en riktig busunge, för det var jag, gjorde allt man inte fick haha! men hon sa inte så som tur va :p

nä nu måste jag gå, ha en bra dag i solen!


 
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!