godmorgon

2011-04-08 / 07:27:12
har inte sovit nå bra inatt, somnade tolv och vaknade tre och sen dess har jag varit vaken.. fattar inte hur jag kan sova så lite och ändå är jag pigg hela dagen och inge trött på kvällen!? konstigt det där men vad gör det om hundra år, sova kan jag göra när jag blir gammal!

ska till gävle halv tre och ha mitt samtal och innan det så hoppas jag att jag får jobba :) har nämligen fått börja jobba på dagis och det är sjukt kul faktiskt, underbart att få vara med barn, jag älskar barn!! dom ger en sån energi och man blir så himla glad av dom! i onsdags när jag jobba så spela jag fotboll med några grabbar som var hur söta som helst.. blev utfrågad om jag var gift, om jag hade kille och om jag hade barn haha! när jag skulle åka hem så fick jag massa kramar och slängpussar haha, bara en sån sak gör en lycklig!

om jag inte får jobba så ska jag iväg och träna med sara senare. skönt ska det bli!
ikväll ska jag förmodligen se film och bara mysa! det är en perfekt fredagkväll det.




dom här lapparn fick jag av en av killarna, hur sött är inte de? :)

ha en bra fredag allihop!
tjingeling.


jag vill kunna leva ett normalt liv,
ge mig ett, helst för flera år sedan
när ska det ta slut? när ska det vända?
kommer det någonsin att vända?
just nu känner jag att det inte kommer det
det blir motgångar på motgångar
när man tar ett steg till en ny ruta så trillar man ner lika fort till samma ruta där man va
och man får börja om, jag orkar inte börja om hela tiden, det tar på krafterna
min hjärna orkar inte tänka, det finns bara en sak som tar upp all min energi



/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!