den vackraste stunden i livet var den när du kom

2011-04-03 / 10:07:49

ja faktiskt så va det så men samtidigt den jävligaste också tror jag.
det hjärta som skulle bli ditt på något vis, fryser nu sakta till is.

____

jag hade en u n d e r b a r fredag, den dagen jag väntat på så länge! men var det bra? jag vet inte. eller jo det var de men ja på olika vis det där.. skitsamma, hade en bra dag iallafall och det är inte alla dagar som är bra så det är bara att tacka och taemot när dom kommer!

igår umgicks jag med min mamma hela dagen och vi hann med ganska mycket :)
- var till gävle och kolla på blommor haha
- owe jansson
- valbo
- köpte inflyttningspresent till carro
- forsbacka till mia
och sist men inte minst så blev jag biten av en hund :)

mamma släppte av mig hemma och jag la mig på soffan, var inte alls taggad på att göra mig klar för att åka till carro på inflyttningsfest men sen kom sara och då gick det lättare. vi både skulle vara nyktra, vi kom dit och då ändrade jag mig så jag tog ett glas vin av carro men ångra mig då igen så det blev inge hahah! skulle gått ut också men sket i de också, bara små ute, dom som nyss fyllt 18 (även om jag själv kanske ser ut som 18 haha) och jag känner mig för gammal fastän jag bara är 21..

idag är det söndag och jag hade ställt klockan på halv sju? dum i huvet! ja faktiskt.. men jag kom ju upp i tid iallafall eller de gjorde jag inte heller, låg i sängen till 9 sen la jag mig på soffan så har inte kommit upp än men ändå! vad ska man göra idag, på en söndag? jag kanske ska ta en promenad ner till jernvallen och kolla på lite fotboll? fast jag vet att jag kommer frysa och bli arg pga det så kanske inte ska utsätta den jag får med mig för det? kanske jag ska åka hem till årsunda eller till järbo? fast jag vill gå på bio också "hur många lingon finns det i världen" vill jag se! svårt att bestämma vad man ska göra, då brukar det oftast bli så att jag blir hemma men kanske ska bryta den tränden? 


ge mig vår och en asfalt som är torr så man kan åka inlines och spela inlinehockey :) kanske längtar sjukt mycket till det!! och ett extra + är att man kan klä sig mindre, sitta ute, grilla och man mår så mycket bättre av värme och sol, iallafall jag! 






  hejdå!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!