9 september

2010-09-09 / 10:40:34
dagarna knallar på och det går bättre än jag trott och jag är stolt över mig själv! jag trodde aldrig jag skulle komma såhär långt men jag tänker framåt, för vad vill jag med mitt liv? jo jag vill må bra, jag vill ha familj, jag vill jobba och jag vill kunna leva ett "normalt" liv och en dag blir det så och jag tänker just nu att jag faktiskt är värd det, jag är värd att få må bra men min osynlige vän tycker inte alltid desamma! det är då allt bara rasar och jag ser ingen mening med nånting!! men de är också då jag lär ge mig själv en smäll och tänka om, det blir ljusare dagar, det är bara att kämpa på för jag har viljan och styrkan så en dag kommer jag förhoppningsvis stå där och må bra! jag kan då tackla bort min ångest och min osynlige vän har inte längre något att säga till om!! jag har förstört så många år av mitt liv, det är dags för förändring nu!! kom och tänka på att jag har behandlat/behandlar mig själv så illa,  är/var det värt de? :s jag har förstört 7 år av mitt liv!! sjuuu år?? de är helt sjukt att man utsätter sig själv att leva med något sånt här så länge och de är förns nu jag fått upp mina ögon och verkligen fattat de allvarliga i det hela..  jag insåg att jag inte var stark nog för att klara av det här själv för jag trilla alltid tillbaka..

om det du gör inte fungerar - gör något annorlund.
det är nu det jag ska prova, jag har aldrig kunnat göra de som jag gör nu och jag är stolt att jag kan även fast det är jobbigt! det jag håller/ har hållt på med gjorde att jag mådde bra (trodde jag) men det fungerar inte i längden, man måste hitta en lösning och jag tror att jag har hittat min! jag måste ge det en chans i alla fall, vad kan hända? fungerar det inte får jag väl gå tillbaka igen till mina gamla rutiner, jag vet ju hur man gör?! men förhoppningsvis är det väl inte de jag vill!? NEJ!! jag vill kunna leva utan en massa MÅSTEN och känna att jag duger som jag är! det kommer ta sin tid men det är de värt!

jag är så glad att jag insåg att jag vill ha hjälpen och att jag ÄNTLIGEN fick den!! jag är tacksam för att jag har en sån stöttande familj och vänner! utan er hade det inte gått!





har varit ute på en promenad nu på morgonen i det underbara höst? vädret! solen skiner och musiken va ljuvlig i öronen denna morgon! en bra start på dagen helt enkelt :)

ska snart ta och hoppa in i duschen för att sedan åka mot sandviken, ska söka lite jobb och så! jag vill ha något att göra på dagarna, klättrar ju på väggarna här hemma! 


ha en bra dag :)

/ malin



min andra halva - jag älskar dig över allt annat, utan dig är jag inte hel! ♥
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!