30 september

2010-09-30 / 17:06:36

hösten är vacker när de är sånt väder som de har varit hela veckan! de är så mysigt att gå ute och strosa runt när solen skiner och de är lite små kyligt, de är så en riktig höst ska vara :)

fick ett väldigt fint besök igår av min vän emil :) han är världens bästa - att han tar sig upp hit för att hälsa på visar ju vilken fantastisk vän han är och jag behövde verkligen de! berättade för han när han kom att även att henke va här så vi ringde han så han kom och gjorde oss sällskap! vi gick runt på stan hela dagen, käka och sen på kvällen gick vi på bio, "wall street" hette filmen, varken jag eller emil fatta särskilt mycke av den, men va gör de då!? har man bra sällskap spelar de ju ingen roll! efter filmen gick jag "hem" och kollade på idol och måste bara säga att jay smith är kung! dock har jag fler favoriter och vet inte vem jag ska hålla på riktigt än! alice, olle, jay, jimmy och linda är dom jag gillar och någon av dom kommer vinna!

__________________


idag ringde klockan som vanligt strax före 8 så då vare bara att kliva upp, dock inga problem med det för jag börjar bli van med tiderna och de är riktigt skönt faktiskt, för man hinner med så mycket mer om dagarna och det är också ett + att jag är van med det nu när jag ska börja plugga- ja ni hörde rätt, jag kom in och jag är överlycklig, ÄNTLIGEN! så jag börjar den 6e okotber :) nu är det bara en lägenhet som fattas eller om jag blir kvar hemma, har svårt att bestämma mig om de är värt att ta studielån för ett år eller om jag ska bo hemma och spara pengar och flytta efter jag är klar med utbildningen!? ja de visar sig!

har varit på pulsing, gruppmöte och enskilt möte idag så har haft lite att göra precis som dom andra dagarna här! jag trivs så bra och egentligen vill ajg inte hem men tyvärr så måste jag åka hem imorgon... sen träffa jag emil och henke igen, vi tog ne promenad till sjön och satt oss där och prata lite innan de va dags för emil att dra sig hemåt!

nä nu ska jag slå på en film och sen invänta dagens idol avsnitt :) bjuder på några bilder också! 


    

                               

dom här fina blommorna fick jag igår av emil och hans mamma :) ♥


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!