26 september

2010-09-26 / 12:54:19

söndag idag och imorgon är det dags för vecka 2 och det ska bli skönt att få komma dit igen, jag har längtat! släppa allt här hemma är rätt skönt ibland!


helgen har för övrigt varit mycket bra! i fredags så var jag till farmor & farfar för att farfar fyllde år, det var en mysig fredag med släkten! va kvar där till 10 -halv 11 sen åkte jag hem och städa mitt rum, städa i över 2 timmar så de gjorde ja bra, behöver ja inte städa på några månader igen haha!  igår så va det dags för festen som vi väntat på, kim har fyllt 20 så det firade vi igår! det blev en kanon kväll eller ja min slutade klockan tolv för då kunde jag inte bete mig längre så jag knallade hem utan att säga något så imorse när man vakna så hade man 15 missade samtal och 7 sms! men de skiter man ju ;)  hann bara lägga ner huvudet på kudden så sov jag som ett litet barn och vaknade imorse klockan tio, så sömn har jag fått! 

idag så hade jag tänkt ta de lugnt, bara vara hemma och packa lite och kolla på film men kom sen på mig själv att jag ska åka upp till järbo för nemo fyller ju år, egentligen fyller han imorgon men då är jag inte hemma så jag får fira han lite tidigare så jag måste iväg och köpa present till honom och sen ta mig upp dit och krama honom grattis! sen så lär jag hem och packa, ska till emil också för han har laddat hem fler säsonger av tre kronor till mig för min dator ville inte ladda hem fler än 3 och jag måste se mera, är helt fast! han är gullig han, min vän emil :) ♥


jag älskar verkligen mina vänner, finns inget bättre än dom! ♥


nä dags att stänga ner här nu, ha en bra söndag nu för de ska jag ha!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!