20 september

2010-09-20 / 20:20:33
aa redan är det den 20e september och snart bär det av igen, SKÖNT!! åker gärna idag eller helst igår för jag vill tillbaka, de va så mycket bättre där än här!


idag har jag varit ute på en powerwalk med ida, 9 km gick vi- bra gjort!! det var underbart väder idag också, love it! in i duschen efter de och sen vidare mot sandviken för att lämna in lite cvn, så bara hoppas på att det gick bra, extra jobb hoppas jag på till att börja med i alla fall eftersom jag kanske kommer in på utbildningen jag sökt! pengar behövs, framförallt nu när jag har tänkt åka utomlands, har nämligen tänkt åka iväg till thailand (jag & lisa) i januari/februari och då lär man börja spara i tid och de har jag faktiskt gjort, säger inte bara att jag ska göra de som alltid annars utan jag har faktiskt lagt undan pengar nu varje månad! när man verkligen vill något så går de mycke lättare att spara också och man köper inte sånt som man annars jämt köper, exempel på de är K L Ä D E R.. utan nu lägger ja de på något som jag verkligen velat göra länge!

menmen, nog om det nu ska jag lägga mig och kika på tre kronor, kollade på de inatt så somnade inte fören halv 7 imorse och gick upp 10 så har inte blivit så mycket sömn, men de skiter man ju i! får hoppsa jag somnar tidigt ikväll istället!


hejdååååå.



duktig jag är :)

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!