15 september

2010-09-15 / 10:48:31

hej och goddag!

har varit uppe sen halv 8 och har hunnit med en powerwalk på 7,5km, var jobbigt att ta sig ut men när jag väl va där i spåret så gick det bra och nu såhär efteråt så är det underbart skönt och sen har man hela dagen fri!! har duschat och ätit frukost så nu ligger jag i sängen igen, tänkte sova lite men ångra mig :) bättre att jag somnar tidigt ikväll stället! 


igår va jag till skolan och kolla upp lite saker och det ser väl inte så mörkt ut, så jag hoppas på det bästa just nu! sen efter de var jag och mimmi upp till högbo och gick 7,5an :) mysigt sådär!

annars då, helgen var trevlig :)

i fredags va jag uppe i järbo med lisa & sandra ett tag, vi kika på idol och sen gick vi ut på en promenad för att möta upp kristin :) efter de så åkte jag och sandra mot sandviken, släppte av henne hemma hos sig och jag åkte hem till mitt årsunda! 

lördagen såg ut såhär på ett ungefär: var först in till sandviken och kollade på korpmatch (semi) som grabbarna vann och gick därmed till final som spelades på söndagen! kollade sen på a-lags matchen, årsunda - kungsgården som slutade 2-2. sen efter det vart de lite fest hos kim för han fyllde 20, men vart inte så långvarig där för jag följde med carro och sara in till sandviken för att mysa lite med dom i carros nya lägenhet, vi satt ute på hennes inglasade balkong med tända ljus, vi satt och snacka skit och drack vin, hur mysigt? grymt mysigt! sen kom även lisa dit :) efter mycket prat så som bara vi tjejer kan så åkte vi ner mot stan, jag och lisa gick ut och kvällen slutade bra! tack för det =)

när jag vaknade i söndags så var man inte på topp men de är sånt man får ta! jag gick i alla fall upp och gjorde mig i ordning för att åka till sandviken för att kika på korpfinalen som grabbarna skulle spela och dom vann även den, GRATTIS! efter den så åkte jag till järbo och var där ett tag tills ja skulle tillbaka till årsunda för att äta seger middag med "team kundvagn" (korplaget) på wallis! lyckat :)  sen vart de att åka hela vägen tillbaka till järbo igen för att kolla på film med lisa, klockan vart sedan 11 och jag började röra mig hemåt!

de va min helg :) den har varit bra och jag är mycket piggare nu känns de som men ska inte ropa hej än för än är det bara "början"!

_________

nu ska jag ta mig upp ur sängen för att gå ut och gå med vovven sen vänta på att mamma kommer hem med bilen så jag kan ta mig härifrån! lämna brev på posten, sola och sen åka upp till järbo och vara barnvakt till theo!


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!