1 september

2010-09-01 / 15:14:02

kvällar/nätter är det värsta jag vet, i alla fall när man är ensam!

jag kunde inte somna i natt!! och det är då man får alldeles för mycket tid över till att tänka, tänka på alla "fel" man gjort under dagen och att man måste göra lika nästa dag och nästa och nästa och nästa. vissa tror att det är enkelt, men ni har så fel för det är inte enkelt!  men en dag kommer det vara lättare och jag kommer nog inte förstå varför jag gjort som jag gjort i så många år, samtidigt som jag kommer få dom dagar då jag tänker tillbaka och att jag ska dit igen men då kan jag kanske hantera det. allting har en början men också ett slut, det är de slutet jag ska finna i det här!


....


ska gå ner på stan en sväng nu och kolla om jag hittar nå roligt att göra :) 




 

/
Kommentarer!
Anonym säger:

Du kommer finna det slutet! Är jag helt övertygad om. Du är en så bra människa Malin! Tänker på dig och finns här om du behöver!

Kommenterat - 2010-09-01 / 19:22:00
Du vet vem. säger:

Det är verkligen allt annat än enkelt. Vissa dagar mår man bättre och det känns som om man kommer fixar det, men sen händer något som får än att må helvete och man faller genast tillbaka.. Jag hatar ensamheten, och jag hatar olycklig kärlek och jag hatar alla tankar och krav man har på sig själv..

Kommenterat - 2010-09-06 / 11:09:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!