if it makes you happy

2010-10-17 / 10:55:17
ingen final för SAIK men de skiter man ju i.. eller? aja, så kan de gå och visst gör det mig förbannad i sisådär 5 minuter men nu är jag på bra humör för hur underbart är inte vädret? typ bäst! solen skiner och då blir man oftast på bra humör, så nu ska jag ta och knata ut på en promenad snart och sen svänga förbi farmor & farfar för att sy in lite kläder jiiiiiiiha! sen får det bli en pluggkväll, kan behövas om man säger så och jag avslutar nog min kväll med en film eller två för att sen vara redo för en ny skolvecka, dock en dag mindre för vi har studiedag på fredag, hur skönt? MYCKET SKÖNT! förresten, är de någon som vet om det finns någon hyresrätt lägenhet ledig? skulle uppskatta om de gjorde de så jag kan flytta :)

aja, innan jag säger hej då och beger mig utåt så tänkte jag göra den här som jag hitta..

 _____________

AA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !! för du vill väl aldrig stå utan kärleken .. ?

OM JUST DIG

NAMN: malin
FÖDD: 13 november 1989
BOR: årsunda - kung, iaf på sommarn
SMEKNAMN: mallan
FAMILJ: mamma, pappa & syster
SKOLA: lövbacken (cnc operatör)

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: ja
ÅNGRAT NÅGOT: ja
LJUGIT: aa de har jag nog
SVIKIT NÅGON: inte vad jag vet
KÄNT DIG SÄMST: ja de har jag också hunnit med
GRÅTIT: nä tror inte de
SKRATTAT: absolut
VARIT SJUK: nej, va längesen jag va sjuk
VARIT UTOMLANDS: nepp men hade gärna velat
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: japp (sara)

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: nej! har väldigt svårt att visa de (dock inte när ja dricker)
SKRATTAR DU OFTA: ja de händer rätt ofta!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: helt okej
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: hm, till och från de där
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: aa men de är ju bara dumt
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: kan ju inte berätta allt för dom!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: blev nog de förut när jag va i åldern 17-18, nu har jag däremot väldigt svårt för det!
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ja de gör jag, hittar man den "rätta" så.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nej
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: vet inte, för de är insidan som får personen att se bra ut i slut ändan ändå.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: de kvittar så länge han inte är kortare än mig!
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: inte så stor betydelse så länge personen inte är SKRIK blond, fulaste jag vet!
FÅR DU MÅNGA KILLAR: vilken fråga! men de tror ja inte!

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGON FÄRG: blå
LÅNGT ELLER KORT HÅR: kort och jag hatar de men va gör man?
SNYGG ELLER FUL: ful får man vara men inte dum!
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: sällan man är de!
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT: händer ibland!
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: de jag fått höra är "om du varit längre så hade du passat som modell" haha
HAR DU LÅNGA NAGLAR: två naglar är långa!
SMINKAR DU DIG: oftast men brukar bara bli mascara!
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN? för man kanske vill känna sig lite fräschare!!


ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET. INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA. MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT! NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN!



kom på mig själv att ja skrivit 3 inlägg idag på en väldigt kort tid, de ni är inte ofta ni kommer få vara med om!! nu blir det promenad, ha en bra dag för de ska jag ha!
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!