fall for you

2010-10-23 / 17:16:10
det va precis det jag gjorde och jag mådde så himla bra med dig vid min sida! hur ska man kunna glömma, släppa och gå vidare från något som var så u n d e r b a r t!! det går bara inte, för det var en underbar tid som jag aldrig kommer glömma! än hur jobbigt det har varit och hur mycket jag än vill gå vidare så kan jag inte! det är sjukt hur man kan falla så hårt för någon! det känns som jag inte kan/vill bli kär igen för det hela faller tillbaka, tillbaka till dig och jag är på ruta ett igen.. då jag hade dig, då jag mådde så himla bra och då du sa att du ville va med mig för att sen nästa dag sitta på ett tåg iväg bort från mig och berätta när du var där att du skulle bli kvar ... jag fick aldrig chansen till att ta ett riktigt farväl och det gör mig så jävla ledsen, arg och besviken på samma gång! blev knäckt och sen dess har jag svårt för att släppa in andra i mitt liv! jag har försökt att gå vidare, försökt släppa in andra i mitt liv men nä de tar stopp, det finns ingen plats så länge du finns kvar! jag saknar dig så de gör ont..


waiting for your call, i'm sick, call i´m angry
call I'm desperate for your voice
listening to the song we used to sing
in the car, do you remember
butterfly, early Summer
it's playing on repeat, just like when we would meet
like when we would meet

cause i was born to tell you i love you
and i am torn to do what i have to,
to make you mine stay with me tonight



... .. att säga att man älskar någon är starka ord, men till dig kan jag säga de tusen gånger om!

stay close, don´t go!
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!