9 oktober

2010-10-09 / 11:18:33
if it makes you happy


det gör ont att se en vän må dåligt och veta att man inte kan göra något mer än att finnas där och de ska du veta att jag finns här :)  jag tänker på dig, du är stark gumman! ♥


sara och jag va ju på innebandy igår och därefter åkte vi hem till mig och kika på idol innan vi åkte vidare till my & lars där de va fest men jag va nykter och sara likaså, rätt skönt faktiskt! kom hem runt 3 tiden så det vart en mycket lyckad fredag kväll men man kan ju inte få det så mycket bättre eftersom man umgås med världens bästa!  KÄRLEK!

idag vaknade jag 9 och har hunnit kollat på "lejontämjaren" haha! nu ligger jag i sängen igen och funderar på vad jag ska hitta på och göra idag, ska hämta maria halv 2 i sandviken för hon kommer med tåget från falun men mer än så har jag inte kommit på faktiskt men det löser sig väl som alltid!


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!