8 oktober

2010-10-08 / 16:51:26

dj got us fallin' in love ..

det är fredag och det är helg, äntligen kan jag börja se fram emot helgerna mer nu när jag börjat skolan, för tidigare så har jag ju haft "helg" hela veckan och det är skönt till en början men sen bara långtråkigt!! första dagen i skolan var igår och jag trodde seriöst att jag skulle bryta ihop, jag fattade ingenting men kanske inte så konstigt när jag aldrig har hållt på med sånt där .. men idag gick det lite bättre och jag hoppas jag kommer komma in i det rätt så snabbt men man får ge det tid helt enkelt och inte ge upp!! 


snart ska jag iväg och boka tid för färgning av håret, ska göra massa olika slingor tänkte jag och för en gångs skull ska jag göra det hos en frissa och inte själv, de kan det vara värt för de sliter så mycke när man gör de själv och det blir inte lika bra som hos en frissa!!  sen ska jag träffa sara och vi ska gå på innebandy, IBK ALBA - ASTON :)  så jag missar idol men får be farmor spela in det åt mig hohoh! 


tjingeliiiing, skriver senare kanske..


/
Kommentarer!
Emelie säger:

va är de du läser förnåt ? :)

Kommenterat - 2010-10-08 / 22:43:06
URL - http://emeliejansson87.blogg.se/
malin säger:

jag läser till cnc-operatör :)

Kommenterat - 2010-10-09 / 03:54:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!