30 oktober

2010-10-30 / 07:18:46
godmorgon! det här börjar bli en vana, att vakna runt 7-8 och är pigg! ibland är det skönt men inte när man lägger sig sent, då hade jag gärna sovit någon timme till men icke!! så jag funderar starkt på att gå upp och baka mitt bröd.


dagen igår va bra, jag va först på ett möte på skolan som gick jätte bra och efter det så åkte jag in till gävle för en arbetsintervju som jag tror också gick bra (kändes så), så vi får väl se! därefter hem och fixa sen vidare hem till kim för att kolla på idol och film, trevligt och en skön fredag. 

idag så ska jag in och kolla på innebandy innan det är dags för mig själv att spela, bra att vi spelar lite så vi är redo inför korpen haha! sen så har det varit prat om utgång men man vet ju aldrig, jag tror jag blir nykter även denna helg, det är rätt skönt ändå + att det är det bästa ör mig att vara det.


nää upp och hoppa nu så jag kan börja baka.
hoppas ni får en underbar lördag.

/ malin

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!