28 oktober

2010-10-28 / 02:57:16


ja man kan ju hoppas och man måste väl innerst inne tro på att de ska bli bra tillslut, eller? fast just nu är den tron väldigt långt borta.

...

kul att jag har vaknat runt den här tiden varje natt i snart en vecka? varför kan jag inte få sova en hel natt för! sen inte nog med så har jag väldigt ont i min tå, jag skulle äntligen ta tag i städningen och tänkte då möblera om på samma gång (duktig). jag skulle flytta min soffa och så fick ja inte loss ena delen så skulle ställa ner den igen och trodde då att den va helt nere men det visade sig att den inte va det så vipps så hade jag den på min tå, skrek rätt ut haha! så den är inte allt för pigg, så frågan är hur jag ska kunna få på mig en sko imorgon/idag?! det värker och dunkar som bara den just nu, hade hellre haft den som igår då den va bortdomnad! är dock inte förvånad att detta hände mig faktiskt haha!




nä ett försök till att somna om till julmusik nu :)
godnatt.
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!