22 oktober

2010-10-22 / 09:49:34

de börjar bli kallt nu, imorse när jag vakna va det -5 ute ;s gillar inte kyla!! jag vill ha värme och sol året om men man får ju inte alltid som man vill! 

jag har precis kommit in från en powerwalk/intervall pass, skönt! dock fick jag skavsår, sånt som händer! nu tänkte jag hoppa in i duschen för att sen ta mig vidare mot sandviken. ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, eller kika på idol iallafall och sen får vi se. 


_________________

har hoppat av utbildningen i alla fall, den jag va så glad för att jag kom in på men det var alldelese för svårt, det hela gjorde att jag bara mådde dåligt och satt för stor press på mig själv och jag tyckte inte de passa så bra att jag ska behöva "må dåligt" pga utbildningen när jag går i behandling (de kan förstöra) så jag valde att hoppa av, det va bäst så! för går man en utbildning så ska man ju känna att de är något man VERKLIGEN vill och att man ska trivis, visst ville jag men inte till vilket pris som helst.

jag har kanske fått ett jobb eller ska på intervju men vart säger jag inte än för jag vet inte om jag ska åka än!



nä nu in i duschen! ha en bra dag hejdå 

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!