16 oktober

2010-10-16 / 13:11:06
lite tidsfördriv tills jag ska åka iväg och kika på innebandy!!



Hur bor du: just nu med mamma och pappa i årsunda, men letar lägenhet!!

Brukar du komma i tid: ibland, ibland inte!

Hur lång är du: för lång, vill vara kortare :)

Kan du laga mat: ja de kan jag

Har du någon fobi: spindlar

Hade du en bra kväll igår: ja, en mycket bra kväll!

Vilket är ditt senaste inköp: snus

Din favoritdryck på morgonen:
förut va de oboy och de är nog så nu också fast ja aldrig dricker de :O

Var fick du dina senaste pengar ifrån: antingen va de från mamma eller pappa

Har du sovit i din egen säng inatt: absolut, sover bara i min för den är underbar!

Vad hade du sönder senast: ingen aning  

Vem snackade du med senast: mamma och pappa

När gjorde du senast något riktigt dumt: igår (för mig är det dumt)

Saknar du någon just nu: carolin andersson saknas nu, va längesen vi sågs!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: människor som man redan tycker är dryg och sen bara gör de ännu värre för dom tror att man gillar de?

Intressen: innebandy (korp) & fotboll

Senaste person du ringde: pappa

Vad drack du senast: juice

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: de är något jag aldrig kommer lära mig att dricka!

Använder du hudkräm: ibland

Attraheras du av män med skägg: beror helt på vem de sitter på, tex. henrik zetterberg är inte att leka med ;)

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej, jag kämpar för att få det att funka och när det gör de, då är jag nöjd :)

Vilken låt lyssnade du senast på: talking about a revolution

Vad tycker du är äckligt: är rätt mycket

Har du pengar på mobilen: jajjemen

Vilken svordom använder du mest? svår fråga, för använder ganska många

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror på, är det mycke pengar så skulle hjälpa min mamma & pappa först och främst! annars skulle jag nog åka ut och resa, köpa mig en lägenhet eller en bil!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nä jag tror inte de

När var senast någon stötte på dig?  säg de

Vad åt du till middag senast? har inte ätit middag än men igår åt jag kyckling & keso muums!

Äger du några popband t-shirts?
neeepp

När flög du senast? va väl i september 2008

Pratar du några andra språk?
nää avstår helst

Har du gråtit offentligt? ja de har nog alla så

När sov du senast på golvet? vet inte

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? behöver nog inte så mycket sömn tror jag

Är dina dagar fullbokade och stressiga? vissa

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? finns dom som har det värre

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske de

Tycker du om att krama folk?
aa de är ju mysigt

Något pinsamt om dig? jag är inte pinsam hahaaaa
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!