11 oktober

2010-10-12 / 01:01:59
hang with me



ibland mår man bara så himla bra och det behöver inte alls vara stora saker som gör att jag mår bra!! sen har man dom dagarna då man bara vill att allt ska ha ett slut, slippa känna nånting, slippa alla tankar och ja slippa allt... man känner lixom ingen mening med någonting!! varför är det så?  om man ändå visste de!

men med rätt personer runt omkring mig så känner jag ändå lycka! jag pratar om mina vänner, för att jag har den turen att ha er vid min sida! vad skulle jag göra utan er?  ni är absolut det bästa jag har och jag skulle aldrig byta ut er mot något i världen! världens bästa vänner har jag! ALL KÄRLEK TILL ER! ni gör mig stark!


----

nyligen inkommen från en två timmars långpromenad :) mysiigt! 


så nu blir det en film och sova, upp tidigt för att inta skolböckerna!
godnatt
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!