1 oktober

2010-10-01 / 07:19:37

för jag blir så dum av dig
dum av dig, hey hey hey!


vaknade för en stund sen och kan inte somna om så kan lika gärna va vaken för klockan ringer ju snart ändå! ska på möte klockan 9 och efter de så är nog mamma här för att hämta mig, vi ska kolla på en jacka jag lagt undan här och sen ska vi stanna i kupolen på vägen hem och se om man hittar något där!


har lite planerat i helgen i alla fall

fredag: shopping i kupolen, promenad + idol med trevligt sällskap
lördag: luncha på stan, innebandy tittande & fotbolls tittande
söndag: har inga planer än så länge, men nått dyker nog upp

de är skönt att ha lite att göra under helgen i alla fall och dessutom utan alkohol!! förstår inte hur folk orkar dricka varje helg, va är de för mening egentligen? 


nä nu ska ja kika på film eller nått så tiden går lite fortare
ha en bra dag och en bra helg!

/
Kommentarer!
My säger:

Malin, du ska veta att du är så duktig som gör det här. Det krävs en stark människa för att förstår och åka iväg och få hjälp som du gör :) Du har många som finns vid din sida och jag är en av dom. ävan fast vi kanske inte hörs så ofta som det borde bli så finns ja här. Kramar

Kommenterat - 2010-10-07 / 14:58:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!