29 maj - ny start!

2010-05-29 / 16:27:05

har haft den här bloggen ett bra tag, jag kom på de nyligen och va in och kolla på mina gamla inlägg och jag vart sugen på att skriva igen, så jag börjar om och så  får vi se hur länge de håller i sig!


orkar inte skriva nå långt inlägg idag men kan berätta att jag slutar skolan på måndag, äntligen klar med mina fyra kurser!  nu är det bara att vänta och se om man kommer in på högskolan till hösten, isf blir det flytt till sandviken igen!!  annars så har slutat med fotbollen och det känns faktiskt bra, riktigt bra! även om man saknar det ibland, men jag tänker inte spela mer, inte i år! det har sina anledningar till varför..


nu ska jag börja göra mig klar för ska snart till sandviken, ska till mattias och dricka lite :) kommer bli en trevlig kväll känner jag på mig men kan de bli annat när man har världens bästa vänner med sig? NEJ! :) sen så kommer jag somna gott i min käras famn! =) UNDERBART!

imorgon är de morsdag, jävlar att jag alltid glömmer bort de!! måste köpa något till mamma imorgon :) 

nu blir det dusch, tjingeling! 


c ♥



/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!