30 juli

2010-07-30 / 23:30:01
jahapp snart är de slut på juli månad också och solen verkar ha gått i moln för ett tag eller!?  är de sommar ska de väl vara de också, fram till september ska de va sommar sen kan hösten komma och vintern kan komma 22 december och försvinna 31 december så va de bra med de!  så dags att kika fram igen min kära vän!!


annars då, händer inte så mycket mer än att jag jobbar rätt så mycket och de är skönt, dagarna bara flyger förbi och jag behöver knappt tänka på allt de besvärliga som är!! skulle varit ledig denna helg men tog åt mig att jobba :)  idag jobbade jag till 13 sen har jag umgåtts med lisa och på kvällen var jag & mamma till hedesunda och kollade på herrarnas match, den slutade 3-3 dock skulle dom ha vunnit, menmen bättre med 1 poäng än inget!


dags för sängen snart, trött är jag!!



jag blir besviken, varför ska folk sluta höra av sig osv bara för att man inte vill vara med att festa lika ofta!? jag känner inte för de just nu och de är väl min ensak!? jag försöker göra de som jag tycker är bäst för mig och då väljer jag att inte dricka, så enkelt är de! sen när jag inte har ork till att umgås så tycker jag att man kan acceptera de också, de är inget menat mot någon utan ibland är de bara så att jag behöver min egen tid! 

dom som står mig närmast vet att jag alltid finns där för dom, jag ställer alltid upp för jag älskar er! ♥

tack och godnatt!
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!