20 juli

2010-07-20 / 01:15:12
dagarna bara rusar förbi, de går för fort så att jag knappt själv hinner med men det har varit en helt underbar sommar hitills, sjukt bra väder har det varit och det kan gärna fortsätta vara de också, dock började jag jobba idag men inte är jag bitter för de inte, nejnej, jag har haft det sjukt bra sen jag slutade skolan i slutet av maj, för jag har kunnat njuta av vädret som varit och jag har haft mycket tid att spendera tillsammans med min christopher eftersom han hade semester samtidigt! jag har umgåtts med mina underbara vänner, firat midsommar, badat, solat, varit på leksands sommarland, lager 157, brännbollstunering, fest osv.  så jag klagar inte på min sommar!! men ändå så är de alltid något i vägen..

jag tycker att jag borde må bra psykiskt men icke och tyvärr är det inget jag kan hjälpa för det bara är såhär de ska vara känns de som, jag försöker och försöker men det slutar alltid lika och hur mycket jag än vill så går de inte! jag hoppas jag får det jag behöver så jag slipper det här, vill inte ha "någon annan" som säger åt mig att göra si och så.. "du" har inte rätten att bestämma över mig men jag har inte styrkan att stå emot.


jag är tacksam för dom underbara vänner, familj och pojkvän jag har - vad gjorde jag utan er?  jag är glad att ni står ut, ni är bäst och jag älskar er!! ♥



jag kom in på högskolan men ska inte gå, jag väntar på svar på en utbildning jag sökt och hoppas innerligt att jag kommer in på den! skulle bli lite överlycklig om ja gjorde de :) kanske man tar sitt pick och pack och flyttar på sig då också till en egen lya!! skulle inte vara helt fel de inte!

men nu blir de godnatt, ska upp halv 6 och ta en promenad och sen jobb 7 - 13!


christopher - kärlek ♥
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!