GOD JUL

2010-12-24 / 05:37:17
den där listan gick det inge vidare med, men vad gör de då!! orkar helt enkelt inte.
___

jahapp så var det julafton och jag somnade runt tolv igår och vaknade klockan tre och kan inte somna om så här ligger jag i min säng alldeles klarvaken och lyssnar på julmusik. 

igår vaknade jag upp i järbo, vi firade lite jul då eftersom jag ska fira jul med min familj idag. fick en så söt julklapp av nemo och theo ♥ efter det så skjutsade eva in mig till sandviken där jag skulle byta bil för att följa med my & carro till valbo. jag hittade ett fint linne som jag kanske ska ha på juldan eller så blir det klänning! sen har jag sprungit runt som en tok och letat efter marias (min syster) sista julklapp, jag har varit in på minst 10 affärer och den har varit slut överallt så jag gjorde ett försök när jag var i valbo och kolla på mediamarkt och jag hittade den, det fanns en kvar och den blev min för stunden för att sedan bli marias igår kväll, ja hon fick öppna den tidigare haha! iallafall så var det svensson svensson filmen, hon älskar den! men dom andra julklapparna får hon allt vänta med tills senare idag! vi avslutade våran dag på köpcentret på systemet, kärlek de ahha! nää men har faktiskt inte varit in på system på flera månader så tyckte det var dags för ett besök där! har inte druckit på någon månad heller men jag gör ett undantag för juldagen sen blir det inget mer på ett tag igen skulle jag tro.

jajaaa. blev även uppesittarkväll med familjen, mysigt! vann dock ingenting så jag blev riktigt besviken, jag som skulle vinna en bil eller miljonen men det fick man ju inte.. slog även in julklappar igår (mina egna), jag fick pengar av farmor & farfar för att kunna köpa det jag ville ha så det har jag gjort och det är ju inge kul att inte få öppna några paket på julafton så då slog jag in dom haha!

idag så tog jag på mig att fixa frukosten för det passar bäst så då det blir lite roligare med mammas julklapp! men det blir ju inte än på ett tag så jag funderar på att ta mig ut på en promenad men det är väl svinkallt ute så man förfryser väl så fort man sticker ut huvudet utanför dörren. aja, runt tre ska vi åka in till sandviken till mina kusiner för att kolla på kalle anka och fira jul där. senare mot kvällningen tar jag och maria bilen hem till årsunda igen, då vi ska till pappas mostrar för att fira lite jul där också. vi träffar inte dom allt för ofta så därför valde vi att åka dit :)  sen avslutar man kanske dagen i kyrkan? NÄÄ aldrig i mitt liv! visst är de kanske mysigt men nej tack!

men hur som helst så hoppas jag på en bra dag :) 



SÖTA :)  bakom står det "god jul - pusspuss"



nu behöver jag er som mest. synd att vissa inte förstår det bara!
synd att vissa som kanske inte mått dåligt förut inte ens kan försöka sätta sig in i HUR det kan vara!
när jag vet eller förstår att någon av mina nära mår dåligt så försöker jag finnas där, förstå och lyssna.
det är väl inte mer än rätt, eller?  men det är såna här stunder man märker vem som är ens "riktiga" vänner!
och er älskar jag, ni är toppen och vad skulle jag göra utan er!!
ALL KÄRLEK TILL ER. ♥


nu upp och kika hur kallt det är och är det inte allt för kallt så blir det en promenad!

hoppas ni får en bra jul - god jul!
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!