emd - välkommen hem

2010-12-06 / 01:19:44

den har nånting som griper tag
som leder dig från natt till dag
plötsligt vill du sjunga
h a l l e l u j a 

kom in från en skön promenad för en liten stund sen, gick först förbi ida för att hämta mitt halsband som hon gjort till mig, ni får se bild på det sen kanske om jag orkar lägga upp annars får ni helt enkelt inte se! efter det gick jag vidare, det vart en långpromenad, var ute i 1½-2 timmar nästan med lisa :) va längesen jag träffade henne så det var jätte mysigt att gå runt och bara prata om allt och ingenting! du förtjänar det bästa min vän! ♥ 

nu är nu och jag ligger i min säng och lyssnar på emd´s julskiva, det är mys!


jag och lisa - midsommar 2009 :)
_____

jag önskar att jag kunde tycka om mig själv.
jag önskar att jag kunde vara med och umgås mer.
jag önskar att jag kunde leva ett normalt liv.
jag önskar att jag kunde säga nej.

idag när jag satt i bilen så önska jag att jag skulle köra åthelvete, bara för att jag inte orkar, jag orkar inte med det här..   men, de löser väl inte heller något till det bättre!

nu ska ja försöka sova, praktik imorgon 7-16!  och då kommer även ett nytt inlägg "dag 08 - mina syskon" fast det blir ett inlägg om min syster eftersom hon är mitt enda syskon men som är det bästa!  

godnatt.

/
Kommentarer!
lisa! säger:

du är bäst! <3

Kommenterat - 2010-12-06 / 13:42:32
URL - http://llisahedman.blogg.se/
carolin säger:

Usch sådär får du inte säga "önska ja körde åthelvete". Utan dig blev mitt liv ett helvete!!



ps. vi kör bakkväll på torsdag?? <3

Kommenterat - 2010-12-06 / 23:52:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!