dreaming people

2010-12-14 / 10:14:00

jay smith - dreaming people . tyckte inte låten va bra först men nu kan ja inte sluta lyssna!

nu är det exakt 10 dagar kvar till julafton och jag är som ett litet barn, jag längtar och ser fram emot julen! det enda negativa under julen är att det är så mycket mat, godis osv och det är inte kul! att se alla kunna äta och njuta av det medans jag själv sitter bredvid och tänker att jag också borde kunna men att jag måste avstå. jag skulle ju kunna stanna hemma men det vill jag inte, jag vill träffa min släkt för det är inte ofta det händer.  jag tror ändå det kommer bli en bra jul trotsallt, jag får ju vara med dom jag tycker om så :)

ska snart ta mig ut och gå en sväng, senare ska jag ta mig in till gävle för att umgås lite sen åker jag till järbo och blir nog kvar där över natten!


hejdå .

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!