dag 10 - vad hade jag på mig idag

2010-12-15 / 12:51:55

eftersom dagen inte är slut än så kan jag inte säga vad jag har haft på mig idag men än så länge har jag bara gått runt i

underställ
mjukisbyxor
årsunda if tröjan
strumpor
raggsockor 

och jag sitter även med jackan på mig (har inte orkat tagit av mig den) just nu.

känner mig väldigt vacker lär jag säga! varför denna fina klädsel är för att jag varit ute med hundarna på en promenad sen gick jag ner till farmor och farfar och det är ganska kallt ute + att jag älskar att gå runt i myskläder, det bästa som finns! 

________________________________________

jobbiga dagar, jobbiga nätter.. när ska det sluta!?
faller, snart orkar jag inte tamig upp!


hejdå.

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!