dag 09 - den här veckan

2010-12-11 / 17:16:15

hm nu ska vi se om jag kommer ihåg hur min vecka har varit..

min vecka har inte varit så händelserik, jag har varit på praktiken måndag - onsdag.  jag gillar verkligen min praktikplats, förutom att jag måste ha praktik på helgerna också, de gillar ja inte haha! skulle egentligen varit på praktiken i torsdags också men jag mådde inge bra så jag vart hemma den dagen.

träffade mickis en sväng på onsdagen, vilket var mycket trevligt. vi kollade på mysteriet på greveholm och det måste nog vara den bästa julkalendern eller ja pelle svanslös och sunes jul också då haha! sen tog jag min bil upp till järbo och kollade på maria wern med familjen hansson, sen åkte jag hem. 

var som sagt hemma torsdagen, sen på kvällen åkte jag upp till järbo och blev kvar där över natten vilket vart en natt av panik, jag hatar när det blir sådär!! jag får ångest och ligger och sparkar och har mig, jag får sån stor ångestattack att jag inte vet vart jag ska tavägen och inget får miig lugn, jag kan inte va still så där sprang jag runt halv 2 på natten för att få ro i benen och hjärnan!!! jag tänkte att de kunde gå lättare om jag slog på en film men icke, jag kan bara inte vara still och det är så jävla obehagligt så om ni bara visste. svårt att förklara men ja det är hemskt! jag är glad att jag var i järbo ändå när det hände, jag älskar att vara där! 

efter en sömnlös natt åkte jag och hämta pappa kl16 och åkte sen hemåt, men jag va hemma i en kvart sen åkte jag igen för det vart andra världskriget och det orkade jag inte. åkte med carro till sandviken, vi skulle ha bakdag - vi bakade pepparkakor och pepparkakshus som vi gjorde helt själv men om det vart vackert vet jag inte, lite olika färger vart de men de skiter man ju i! sen lyckades vi även bränna en plåt med pepparkakor men det är ju inte heller hela världen tycker jag. vi hade iallafall trevligt!  carolin kan hon, du får miig att må bra min vän! ♥  efter bakandet kom eva och hämtade mig och jag följde med upp till järbo, sov kvar där och hade det mys med dom.

fredagen tillbringade jag i valbo med carolin och sen åkte jag tillbaka till järbo igen för att se idolfinalen och rätt person vann - JAY SMITH!! hade inte han vunnit så hade jag börjat funderat på riktigt vad det hade varit för fel på det svenska folket, men det behövde jag inte slösa energi på nu! gick seden upp för att kolla på film medans erik spela, jag såg the social network, bra film faktiskt! sen kollade jag på en till (minns inte vad den hette) och den va lika bra den! kunde inte sova denna natt, jag blir så jävla förbannad att jag inte kan somna!! somnade klockan sex!!

vaknade upp klockan nio på lördagen.. eva skjutsade mig till sandviken vid halv 12 och så kom pappa och hämta mig där. åkte hem, va hemma tills klockan var sex då jag tog bilen och åkte tillbaka till järbo igen!  tillbringade kvällen och natten där.   jag älskar järbo! jag älskar familjen hansson! ♥

och nu är det söndag och jag har varit i järbo hela dagen men nu är jag hemma.  pratat ut med min familj! första gången på jag vet inte när som vi sitter ner tillsammans hela familjen och verkligen pratar. det är skönt att jag fått berättat hur jag mår.

så de va min vecka och helg.

ny vecka startar imorgon. utan praktik, jag klarar det inte. jag klarar ingenting känns de som! så är det. 

nu godnatt. 

 

...........

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!