dag 08 - mina syskon

2010-12-07 / 09:09:55

skulle egentligen ha kommit igår detta men jag somnade halv 9 så de får bli idag.

och jag har inte mer än ett syskon, dock så har jag det bästa så jag behöver inget mer.

hon heter maria och är 24 år, blir 25 i mars! hon och jag var inte dom bästa vännerna när vi var små, vi var som katt och råtta, vi bråka ofta och vi la alltid skulden på varandra! men detta blev bättre när vi växte upp och blev äldre (mognare) då vart vi istället bästa vänner! när maria var 17-18 berättade hon för mig att hon var intresserad av tjejer (homosexuell) jag var då 14-15 och jag visste redan att hon var det (sånt ser man) så jag vart inte överraskad och jag tyckte inte illa om henne för det så som hon trodde att jag skulle göra. men varför skulle jag? man rår inte för vem man blir kär i och jag har aldrig haft något emot att man blir kär i samma kön. hon är min syster och jag skulle aldrig svika henne pga en sådan sak, skulle förresten aldrig svika henne överhuvudtaget! 



maria flyttade hemifrån när hon var 18-19 tror jag, vi hade bra kontakt innan de, men vi fick ännu bättre kontakt när hon flyttade, jag bodde mycket hos henne när hon bodde själv. vi skyddar varandra och vi ställer alltid upp för varandra, precis så som man ska göra när man är syskon!

maria har inte haft det lätt sen hon berättade för våra föräldrar att hon var intresserad av tjejer. hon fick ta mycket skit och jag tycker de är så fel, skaffar man barn så ska man älska dom oavsett vad så enkelt är det! man rår som sagt inte för vem man blir kär i och jag bryr mig då inte vem hon är kär i, för jag älskar henne för hon är miin syster och jag kommer alltid älska henne! jag mår bra så länge hon mår bra :) 


jag ser maria som min bästa vän, vi kan prata om allt och här vet jag att det alltid stannar, det är de som är så himla skönt att verkligen veta att det jag säger alltid stannar där! det är inte många man kan lita på men jag litar på maria till 110% och jag vet att hon aldrig skulle svika mig! hon finns alltid där för mig och hon skyddar mig ALLTID! vi gör saker ihop och jag gillar de, vi har alltid kul ihop :) maria är omtyckt av många, hon är den som alltid gör allt för andra, ställer alltid upp! hon är en fin människa, genomsnäll och jag är SÅ glad att jag har henne, för jag veti nte vad jag skulle göra utan henne! hon är världens bästa och jag älskar henne över allt annat! ♥

 


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!