dag 06 - min bästa vän

2010-12-03 / 00:22:41

mina vänner är dom bästa.

jag kan inte säga att jag har EN bästa vän, jag har många bra vänner och alla betyder otroligt mycket för mig.
jag skulle inte klara mig utan er, ni är dom bästa jag har! det är ni som får mig att le när allting är svårt, det är ni som hjälper mig upp, det är ni som älskar mig för just den jag är och jag är så GLAD att jag har er. för vad skulle jag göra utan er! ni finns alltid där för mig och jag vet att NI vet att jag alltid finns där för er, jag gör allt för er! man behöver inte höras varje dag för att "veta" vems ens riktiga vänner är, för jag vet vilka som finns där för mig oavsett vad.

jag vet vad jag har och jag behöver inte mer, för jag har det bästa man kan få. NI ÄR KÄRLEK!

  












hade inte så mycket bilder på den här datorn (min är på lagning) men ni vet själva vilka ni är och ni är bäst!

/
Kommentarer!
lisa! säger:

Kommenterat - 2010-12-03 / 09:30:18
URL - http://llisahedman.blogg.se/
lisa! säger:

love you!!

Kommenterat - 2010-12-03 / 09:30:55
URL - http://llisahedman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!