årsunda ip

2010-12-04 / 10:20:34
är ett mycket vackert ställe där jag tillbringar stora delar av min fritid genom att antingen träna eller kolla på fotboll. jag brukar oftast springa i spåret men idag ska jag slå på stort, jag ska gå ut i garaget och hämta mina skidor - japp, jag ska åka skidor för första gången på (förra vintern gills inte, åkte 2 minuter) flera år! tekniken finns nog kvar sen jag tränade/tävlade men konditionen är jag inte lika säker på att finns kvar men så länge det är plant så är det nog ingen fara! hahaa. 

sara ringde mig för en halvtimme sen och då kom vi fram till att det skulle bli en skiddag, myys! inte så jävla kallt ute idag heller (-9) så det är skönt! tur att hon kan valla för det är inte min starka sida! 


dags att byta om, hämta skidorna/pjäxorna, starta bilen och köra till berga för att få skidorna fixade, sen så!

berättar sen hur det gick, förmodligen kommer det bli årets första vurpa idag också, känns lite så!





hejja årsunda.

hejdå.
/
Kommentarer!
My säger:

Malin :) hur gick det på skidorna?

Haha kram

Kommenterat - 2010-12-06 / 09:24:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!