what have i done ..

2010-08-31 / 18:57:58
lyssnar just nu på denna låt: anna ternheim - what have i done , bra låt faktiskt!

det känns att sommaren är över nu, kyligt ute och man måste klä på sig mer för att inte frysa! men de är rätt mysigt de också faktiskt! har varit och kikat runt lite på stan och köpt mig en kalender :o trodde jag ju aldrig att JAG skulle införskaffa mig en sådan?  men det kan ju vara bra så jag kommer ihåg saker haha! hittade även på ett solarium här så va in där en sväng också för att få lite färg!


ligger just nu och väntar på att fångarna på fortet ska börja, dock är det om en timme, men har inget annat att göra så! 


 
ångest hit och ångest dit, varför finns det ångest? visst är det väl bra att man får ångest ibland, men inte dagligen? ibland så önska man ju att nån kunde slå mig i huvudet så att de försvann!  


nu ska jag ut och promenera lite :]  
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!