uppehåll.

2010-08-28 / 11:03:43

de är precis vad jag har haft, i hela två månader har jag haft uppehåll med alkoholen och utgångarna, så nu är det dags att ta upp det igen, eller i alla fall ikväll! blir nog en billig kväll dessutom för kan tänka mig att jag inte behöver allt för mycket men de skiter man ju i!? 
vad gör vi?  nu kör vi  HEHE


ska ta mig in i duschen strax och sen åka till valbo, jag har beslutångest om jag ska klippa mig eller inte .. skulle dock behövas eftersom jag inte klippt mig på över 2 år och under dom åren kan jag säga att jag färgat mitt hår rätt så mycket och även haft löshår så kanske inte så konstigt att mitt hår aldrig växer när jag varken klipper de och förstör de?  är snart flintis men de är fint de också, blir man ju ändå när man blir gammal!




hejdå.





den här tjejen kommer hem idag, till mig också och  som jag längtar

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!