30 augusti

2010-08-30 / 11:11:03
dag ett, nu ska ett försök till mitt nya liv börja (förhoppningsvis)!! men just nu ligger jag och funderar på vad jag gett mig in på. känns som dom här dagarna kommer vara dom fem längsta dagarna, vill hem igen! jag är en förvirrad tjej, men förmodligen blir allt lite klarare om någon timme ?!  eller?

.....


somnade inte fören fyra- halv fem imorse och jag gick upp sex så har inte sovit speciellt mycket. jag va hos lisa igår och hade inte packat nånting och jag kom hem vid ett nångång, men ja de gick rätt så fort att packa så.  somnade i alla fall med kläderna på, fint de! 


jag fick ett sånt fint sms igår, tänk om alla hade en sån vän som dig! ♥


funderar på att sova lite innan man ska iväg.
skriver mer senare!



tillåt dig själv att vara lycklig,
vänta inte på den stora lyckan
- då kanske du missar den lilla.







/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!