28 augusti

2010-08-28 / 02:05:15
tjingeliiiiiiiiiiing.

tänkte börja med att säga att jag har haft en väldigt bra DAG idag, tack vare dom som varit i min närhet denna dag :) ♥ 

i alla fall så klev jag upp runt halv 9-9, åkte till jobbet och lämna in lite papper och sen vidare till arbetsförmedlingen för att lämna in nästa papper, därefter åkte jag mot falun för att hämta upp världens bästa syster och hennes underbara flickvän, det var då dags för shopping i borlänge (kupolen) och sen även i falun, fick med mig lite kläder och ett par skor hem så jag är nöjd!  mysig dag! ♥


kom hem från sandviken för ett tag sen, har tillbringat kvällen hos den nyblivna 20 åringen kristin tillsammans med min syster, madde, josefin & hennes bror - myys!!  senare kom även min kusin och hennes vänner inramlandes en liten sväng innan det var dags att röra på sig! jag körde in dom till gävle för dom skulle ut men jag åkte hem elleer jag åkte förbi joel en sväng och sa hej också till madde & carro, men dom skulle också ut så då åkte jag hem, hem till min säng - där ligger jag nu och ska snart somna in för kvällen.

jag har i alla fall haft en toppen dag som sagt, så tack för det!! va längesen jag hade så roligt :)


nu blir det sova, imorgon väntar nya äventyr! min kära vän SARA är hemma över helgen och då ska jag passa på att träffa henne, vi ska köra på en utgång eftersom det var allt för längesen vi va ut båda två. mina tjejer (lisa fattas :/) och jag blir det!! maria och madde stannar nog kvar och är med denna kväll också, vilket ajg gillar!!


nu räcker det, godnatt!


man vet och man känner vilka som är en närmast hjärtat, jag är glad att jag har er!


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!