27 augusti

2010-08-27 / 03:46:45
haha här va de livat! lär nog ta tag i det här med att uppdatera lite oftare.. fast nee

i alla fall så är klockan är 03.45 och jag kan inte sova som vanligt, så då kan jag lika gärna passa på att skriva ett inlägg här.


min dag idag har inte varit speciellt händelserik, jag tog en powerwalk med elvis (hunden) vi sprang även :) bra för honom de haha! sen när jag lämnat av han inne så tog jag mig en springtur ner till farmor & farfar :) sen hemåt för att duscha och göra sig klar för sandviken, men det vart aldrig nå sandviken för ja orka inte helt enkelt! låg hemma istället och sen hörde emil av sig och fråga om man ville spela lite fotboll och de ville man ju, så bytte om och tog på mig fotbollsskorna och åkte ner till ip och spelade lite! sen har jag inte gjort så mycket efter de och nu är nu och jag fattar inte varför jag aldrig kan somna på nätterna?? blir irriterad!!

ajaaaa, imorgon eller idag? är det fredag och jag åker mot falun för att hämta upp min syster, sen ska vi tillbringa dagen i borlänge (kupolen) för shopping, blir nog även lite shopping i själva falun för dom har en sjukt bra affär där med massa fina kläder som jag måste in i innan jagå ker hem, curb heter den!!

syster fråga även om jag ville följa med dom ut på gayklubb imorgon kväll haha, kanske vore nått de :D ? de visar sig, skulle vara kul!! 

 
tatuerade mig även i torsdags, ont gjorde de men lätt värt de!




somaren är snart över, det har varit en bra sommar till viss del, bra minnen som jag inte kommer glömma i första taget :) så till viss del har somaren varit bra men den har varit väldigt jobbig också men förhoppningsvis är det påväg att vända nu, eller?! de är iaf snart dags, den 30/8 så börjar jag på ett nytt kapitel i mitt liv kan man säga, jag vet att det kommer bli tuffa/svåra dagar framöver men jag vet att jag kan och jag måste kämpa, för det här kan göra så att det äntligen vänder, efter så många år så kanske det äntligen vänder och låter det vara så, jag hoppas verkligen det och jag ska tro på det här och på mig själv hela vägen fram vare sig jag lyckas eller inte!!

pga det som händer just nu så lämnade jag en människa, jag var tvungen för det funkar inte nu i detta läge - mitt val och jag gör det som känns bäst, jag vill gå in för det här nu och för att det ska funka och gå så bra som jag vill att det ska göra så fick det bli såhär! det gör ont att se någon annan må dåligt, så det va bäst såhär! så nu vet ni de!


jag har tur att jag har världens bästa runt omkring mig, jag älskar er av hela mitt hjärta!
min familj (har två, familjen hansson) och vänner är det bästa jag har - vad skulle jag gjort/göra utan er? :) ni som får mig att se framåt, ni som stöttar och hjälper mig när det är som svårast, ALL MIN KÄRLEK TILL ER!


så ligger de till, det mesta är klart, det enda jag väntar på är svaret från skolan! hoppas att jag kommer in, i så fall blir det nog plugg och då börjar jag 11 oktober om det inte blir nå problem dom dagar jag inte är hemma, om så skulle vara så får pluggandet vänta! 


nu har ni fått lite uppdaterat om vad som händer och sker.



godnatt.


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!