jobbjobb

2012-04-29 / 01:57:54

sitter på jobbet och har det rätt så lugnt:) slutar sju imorgon bitti så det är några timmar kvar!

idag har jag varit ute och gått en timme, lagat matlådor till hjärtat, målat klart i lillens rum och gjort tacogratäng :)

de som är skönt är att målningen är klar, så nu kan man äntligen göra det fint där inne :) fick ihop sängen idag också med hjälp av perra, för hade ja gjort de själv så hade ja aldrig kommit på hur man skulle göra haha! så nu längtar jag tills jag slutar så jag kan åka hem och börja fixa lite :) borde kanske sova också men då sover man väl bort hela dagen och på kvällen hinner ja inte för då ska vi på bio, myys! :)

men finns ju fler dagar! dock så ska de ju bli fint väder så kanske ska passa på att sitta lite i solen så man får lite färg nu när man inte kan eller kan de kan jag men jag vill inte sola solarium för lillens skull :) men blek de är man och de är jag inte van med :D men jag bryr mig inte så länge han där inne mår bra! :)

innan ja åkte till jobbet idag va jag in på Statoil, skulle köpa något att dricka och en korsordstidning till inatt! dom hade fått in nya sorter och den ena (har inte smakat den andra än) va riktigt god, den heter LOKA päron&pitanga :)


nu ska ja fortsätta jobba, ha en trevlig lördag för det har jag! förutom att jag hellre hade legat hemma i sängen med min fina kille :)

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!