29 maj

2012-05-29 / 06:44:14

här är man uppe med tuppen, skjutsade hjärtat till jobbet och därefter tog jag mig till trebo och gick en promenad, så nu har jag ätit frukost och tänkte lägga mig en stund igen eller om jag ska ta och göra lite matlådor innan jag ska iväg och träffa My! :) vi får se!! jag och my ska åka till barnenshus och kika lite, blir säkert något mer stopp :)

senare eller ja ikväll ska vi antingen på fotboll eller bilbingo, lutar väl mest åt fotboll om vädret tillåter annars blir det bilbingo!

igår städade jag hela lägenheten igen, så de är skönt att de är klart så jag slipper tänka på de! gjorde inte så mycket mer igår faktiskt, va så trött så va bara hemma!

på fredag ska jag till barnmorskan igen och kolla så allt ser bra ut :) mitt lilla hjärta, nu får du komma snart, längtar efter dig! <3


tänkte bara säga att jag älskar dig per, så oerhört mycket! du betyder allt, du är världens bästa och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! min bästa vän, mitt hjärta, mitt allt!! <3


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!