vinterland

2010-11-27 / 09:43:38
det bara öser ner snö här hemma, det är kul faktiskt, för ska det vara snö så ska det vara mycket och framförallt nu när det snart är jul! det är så mysigt ute när dom börjar julpynta på stan osv. det är så härligt att gå ute och kolla, speciellt när det är mörkt och man ser det fina dom gjort mycket bättre! det är 27 dagar kvar till julafton och det är nu folk börjar fråga en vad man önskar sig i julklapp, jag vet inte vad jag önskar mig och på dom senaste åren har jag alltid önskat mig pengar (vilket är tråkigt att få egentligen för man vill ju ha paket :D) för att kunna köpa det jag själv vill sen. men.. nu har jag faktiskt något jag önskar mig dock är det inget jag kan få i något paket men jag önskar att jag får bli frisk och ska kunna börja leva mitt liv så som jag vill. jag kommer nog alltid leva kvar i detta men jag hoppas jag en dag kan kontrollera det.


jag måste köpa julkalendrar snart, det är ett måste.. min kusin hade köpt hello kitty kalender så jag funderar på en sån jag också haha! man ska vara barn så länge man kan och jag är då inte vuxen än på ett bra tag! 

igår va jag och kolla på lägenhet och de första jag tänkte när jag kom in va "den här vill jag ha", den var mysig och det skulle passa mig perfekt- nära till skolan, nära till bussar, nära till affärer och det bästa av allt är att en av mina närmaste vänner bor på samma gata, samma trappuppgång, samma länga och faktiskt bara EN DÖRR ifrån! så det skulle ju vara sjukt kul om jag fick ta den! håll tummarna för det.

nu ska jag ta mig ut med elvis på en promenad, ska gå ner till macken och tippa. sen ska jag på fotbollsmöte klockan elva, får se va dom säger för kul där även om jag inte ska spela. kan vara kul att träffa alla igen! fort hem efter det för att kolla på skidorna som börjar klockan tolv (emil ska åka). klockan två far vi till sandviken på kalas till min kusin för att fira henne och min farbror som fyllt/fyller år.  vad som sker på kvällen har jag ingen aning om än, kan bli att vi blir kvar ett tag på kalaset också. men vi får helt enkelt se.

--

ååh, lisa ringde precis!! underbara människa, hon gjorde min dag! jag blev glad, tårarna kom (på ett bra sätt) och det kommer jag leva länge på! jag älskar henne och hennes familj. ♥

nu sitter elvis och väntar på mig så nu lär ja ta mig ut.


ha en bra dag.
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!