vilket jävla skit .....

2010-11-11 / 21:24:06
ja de är precis va det är, ta mig härifrån för jag vill inte vara här och jag vill inte vara den jag är!! jag vill att det här ska försvinna, vara över men när? och hur jobbigt ska det få behöva bli egentligen? räcker det inte snart för jag orkar inte, det tar för mycket av mig och jag vet inte hur jag ska göra.. jag gör emot mig själv hela tiden,  jag har två röster inom mig som säger åt mig vad jag ska göra och varför lyssnar jag alltid på den som vet sämst..... jag kan inte sätta emot utan jag bara måste göra det och när jag väl börjat kan jag inte sluta! vart finns stopp? det finns inget stopp, jag kan inte stanna när jag väl har satt igång och det är det som jag är rädd för att jag aldrig kommer att få slippa! trött på att ha det såhär, jag försöker men misslyckas bara och jag orkar inte det längre, varför bygga upp något som sen rasar såfort jag kommer hem.. jag vill inte vara hemma, jag vill inte bo här och jag vill inte leva såhär!

när kommer vändningen och kommer den komma?   just nu tror jag inte på det!

ser inte fram emot nånting

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!