TACK!

2010-11-14 / 10:59:20
jag hade en underbar dag igår med släkt och vänner! tack för ni gjorde min dag!


jag började min dag igår med att kolla på innebandy med mamma! aston förlora dock med 4-6 så de var ju lite tråkigt. sara kom till andra perioden och följde sedan med hem till mig för lite kalas! fick fina presenter, jag är mer än nöjd! TACK! klockan började närma sig sju så jag och sara tackade för oss och tog oss in till sandviken. jag har underbar vänner, dom är bäst! jag fick en sjukt bra kväll! jag och sara anlädde till madde där hon, my och johanna var, vi hade inte planerat något, utan vi skulle ta det som det kom helt enkelt! jag och sara va nykter men kände mig ändå onykter ?! hur nu det går ihop! vi satt iallafall och prata massa skit och hade allmänt trevligt, vi vart kvar där hela kvällen och det var längesen jag skratta så mycket som jag gjorde igår!  TACK TJEJER för en underbar kväll och för att ni är dom ni är! ♥  jag kom hem runt 3-halv 4 inatt och somnade ganska så fort!


vaknade upp idag och kände mig bakfull haha! kanske för lite sömn som gjorde att jag kände mig så? jaja! klockan halv 9 vaknade jag men klev inte upp förren halv 10! nu ligger jag i sängen igen men ska ta mig upp för att duscha strax och sen åka in till sandviken för att träna, det blir gym och sen åka lite skridskor på göranssonska, ska bli riktigt roligt! fast kom på mig själv nu att jag ska nog inte duscha före de, är ju lite onödigt haha! innan träningen ska jag göra en annan sak men än så länge är det lite hemligt, för man vet aldrig hur det blir så kanske berättar senare! ska nog även ta en tripp upp till järbo och hälsa på lisa en sväng och sen tillbaka till sandviken till madde för att kolla på fotboll . milan - inter är kvällens match, kom igen nu ZLATAN!


jajuste, angående igår! jag och madde har ju lagt upp att vi är ett "par" (på skämt) på facebook osv. så igår berättade en tjej att det är folk som verkligen tror att det är sant och frågar om det!? hahaah! lite kul är det ju faktiskt, trodde folk i årsunda kände mig och visste att jag inte var lagd åt det hållet menmen! det som skulle vara pricken över i är att min mamma får höra om det, då jävlar tar hus i helvete kan jag säga haha! ja, min mamma tål inte sånt där och efter att min syster berättat att hon gillar tjejer och även hade tjej så tog det knäcken på henne så jag skulle nog ta livet av henne om jag kommer och säger att jag också gör det så på ett sett så är det ju bra att jag inte gillar tjejer på det viset för att spara henne den smärtan! fast ja man ska ju aldrig säga aldrig om sånt där, en dag kanske jag också står där med en tjej? jag bryr mig egentligen inte om vad mamma skulle tycka om det för skaffar man barn så älskar man dom oavsätt vad! så tycker iallafall jag! 

men ja, jag tyckte som sagt att det var lite roligt att folk pratar om det, både jag och madde bara skratta åt det haha! för vi vet ju vad som är sant så!


men nog om det! ska nog kolla på ett avsnitt av tre kronor innan jag går upp och gör mig i ordning! är helt fast i det, frågan är vad jag ska kolla på sen när jag har tittat slut på det?! 



hoppas ni haft en bra helg!

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!