snösnösnösnö . .. .

2010-11-28 / 13:16:49

HEJ VINTERN 1998!!!

det blir bara mer och meer snö, visst jag gillar snön mer än vanligt detta år men nu räcker det faktiskt!! det har snöat konstant sen i fredags (fast nu har det slutat), det är helt sjukt hur det kan snöa så mycket men det har ju sin charm det också! det enda negativa är när man ska köra bil på kvällen då det är mörkt och det öser ner snö, man ser ingenting!!! man kan inte ens ha hellyset på för då ser man bara snö, man får köra i 40-50 på 80 väg och det har aldrig tagit så lång tid för mig att komma hem som det har gjort dom två senaste dagarna men hellre det än att man kör åt helvete kanske haha..

hoppas det är uppehåll från snön nu, det behövs inge mer som sagt! 


medans det är uppehåll nu ska jag passa på att åka in till sandviken och gå på julskyltning, då får man förhoppningsvis lite mer julkänsla, fast jag har känt mer julkänsla i år än något annat år eller inte då när man var liten men det kan man inte jämföra med. 

dagens plus idag är att ..  

- jag ska äntligen få träffa lisa som jag inte träffat på över 2 veckor!!!
- jag ska träffa sara som kommer hem idag
- jag ska åka till järbo och hälsa på min andra familj 
- min syster kommer hem :)

min syster flyttar hem idag, INGEN är gladare än jag!
världens bästa, jag älskar dig mitt hjärta! ♥

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!