just the way you are

2010-11-03 / 11:15:29
promenerat klart och det vart en skön promenad med bra fart så nu blir det duschen för att sen ta sig ner på stan och fördriva lite tid! idag mår jag helt okej och hoppas det får hålla i sig hela dagen, jag tar inte längre något förgivet, man får ta dagen som den kommer för då blir man inte besviken om det skulle gå åt helvete. jag vet hur mina dagar är, jag vet hur min kropp fungerar och jag vet hur min hjärna funkar och vissa dagar kan jag kontrollera och vissa inte och därför lever jag för stunden, när jag känner att jag orkar med att göra saker då passar jag på att göra det men känner jag att jag inte orkar göra något ansträngande eller att umgås så stänger jag ofta in mig och vill vara ensam och det är något ni som står mig närmast lär acceptera bara. jag behöver då min ensamma tid. den behöver vi alla ibland.

sen angående alkohol, förut kunde jag dricka varje helg för det hjälpte mig (för stunden) att stänga av mina tankar/känslor men dagen därpå fick jag lida för det, det blir så fel, jag förstör bara för mig själv! så jag tycker inte att det är värt det, för som sagt det hjälper inte mig utan det förstör mer och därför avstår jag från att dricka lika ofta, de räcker med någon gång ibland och små mängder så jag inte tappar kontrollen, dock är det inget jag saknar för jag kan ha kul ändå! men jag tycker andra kan acceptera att när jag inte vill så finns det en orsak till det och bara för att jag inte dricker är jag väl fortfarande samma malin eller?  tydligen inte.


jaja.   duscha nu och sen kika på stan!




/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!