I wanna boom bang bang with your body

2010-11-04 / 12:43:58
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

dagen började skit men efter att fått prata av sig (annica är bäst) så känns det lite bättre. imorgon får jag åka hem igen, vilket jag inte vill men jag är så illa tvungen.. är iförsig bra att man får vara hemma också för det är ju trotts allt där jag ska leva men att vara själv och kämpa/jobba emot det här är svårt.  det hade nog varit lättare att komma hem om jag hade mitt "eget" så att säga, vilket jag hoppas att jag får snart!! ge mig lite tur nu då? :)


_______

pappa hämtar mig imon och sen åker vi och hämtar upp min syster i falun som ska åka med oss till årsunda! är väl hemma runt 13.30 - 14.00 och då blir det direkt upp till berga för att fixa inför halloween festen vi ska ha, det ska bli riktigt kul!  ett + är att min kusin ska komma och det ska bli SJUKT KUL, lillplutten min! ♥ så vi får väl se hur bra hon står på sina ben efter kvällens slut haha! hon brukar ju ha konsten att bli riktigt full sägs de, eller?! :p wakaaaa waka eh eh!


nä nu ska jag vidare, hörs! 

/malin
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!