hej mitt vinterland

2010-11-10 / 18:12:50
oooooho de är MYCKET snö som har kommit men den försvinner väl snart eftersom det ska bli varmare! då blir det blött och eländigt, ska det vara vinter så ska det vara lagomt kallt och snön ska få ligga kvar, annars kan de vara!


idag gick jag upp 8 och tog bussen halv 10 in till sandviken för att sola och umgås med min bästa, nämligen madde :) sen så skulle jag iväg och gymma och hon hängde på, braa där! kom hem för ett tag sen så har precis duschat så nu blir det inte mycket mer idag skulle jag tro! eller kanske ska in och kika på innebandy, får se om jag orkar! 

har även tippat idag igen, jag måste ju vinna någon gång eller hur?   


hejdåå.




jag älskar dig! ♥

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!