fel av mig

2010-11-24 / 15:51:47
hahah de är inte alls 24 dagar kvar till julafton, jag tänkte nog för mycket på själva datumet! tur att man har vänner som påpekar :D  det är en månad kvar! men de går ju nästan lika fort som 24 dagar.


nu ska jag gå ut en sväng, egentligen borde jag hålla mig inne med tanke på vädret :o  FAN VA DE BLÅSER! höll på att blåsa omkull tidigare idag, de lär ha sett väldigt roligt ut men jag klara mig på benen!  jag har hittills inte ens gjort årets första vurpa, tänka sig att jag klarat mig från de än? (bara för de ramlar jag väl så fort jag sätter foten utanför dörren) rätt bra gjort malin!  jag och två tjejer till ska gå och handla, för imorgon ska vi baka till våra fina, underbara, omtänksamma personer som vi fått lära känna under denna tid :)  


tjingeling.  
/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!