dag 05 - min dag

2010-11-30 / 17:33:48

detta inlägg skulle egentligen ha publicerats igår men ...

i alla fall så vaknade jag idag (igår) halv åtta och då gick jag upp och gjorde mig i ordning för att sedan åka till sandviken på ett möte som började klockan nio och höll på fram emot elva ungefär. Därefter åkte jag till pappas jobb och hämtade lite papper som jag behövde angående lägenheten för att sedan åka till allokton och lämna in dom. Åkte vidare till stensätra hem till min kusin och va där till tre ungefär sen åkte jag och hämta maria vid resecentrum för att vi skulle åka till valbo och kika...

men som vanligt köpte jag inget (duktig) för jag ska spara mina pengar till stockhholmsresan som blir av snart. maria hittade inte heller något i valbo så vi åkte till gävle och där hittade hon iallafall en tröja. tog bilen hem och jag hann inte vara hemma speciellt länge innan jag sov. mellan halv 9 -9 somna jag och sov till 6 imorse, SKÖNT!


skön dag. 


/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!