dag 04 - vad är kärlek

2010-11-28 / 02:16:10

det finns olika sorters kärlek, tex. kärleken till familjen, vännerna, någon idrott, pojkvännen osv. kärlek är något väldigt vackert som man ska vara rädd om, alla behöver ha kärlek runt omkring sig mer eller mindre. man ska våga ge kärlek och även våga ta emot den. 

själv känner jag kärlek till min familj, mina vänner, sommaren (SOLEN) och fotboll.  Jag kan bli så glad och känna så mycket kärlek inom mig bara för att det är så vackert väder ute, solen skiner och man får gå och kolla på fotboll - det är livet. jag bara älskar det. SOLEN skiner och när den gör det då skiner jag också :D

nää men faktiskt, det finns mycket som är kärlek. 

ni fattar själva.  godnatt

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!