dag 03 - mina föräldrar

2010-11-26 / 17:35:59

här kommer inlägget om mina föräldrar.

jag bor förtillfället tillsammans med båda mina föräldrar, min mamma heter mona andersson och min pappa heter tomas andersson. mamma kommer från sandviken och förflyttade sig sedan hit när hon träffade min pappa som är uppvuxen här. dom är gifta som ni kanske ser på efternamnet och om dom är lyckliga ihop det vet jag inte men det får man väl hoppas haha! 

jag har haft en bra uppväxt men det jag har saknat är kärleken, jag har känt den men jag har aldrig fått dom där värmande orden om hur mycket dom tycker om en, aldrig fått en kram när jag varit ledsen, aldrig kunnat prata känslor och jag tror mycket det har att göra med att jag inte kan uttrycka mina känslor så bra osm man borde kunna kanske. Lätt att skriva men svårt att säga. Jag vet att dom älskar mig men ibland kan det vara skönt att få höra att dom verkligen gör det, bara en sån sak! 

men jag har klarat mig bra ändå för jag har alltid vetat att dom finns där och ställer upp för mig vad det än gäller, jag har alltid varit trygg, jag har fått det jag behöver, dom har skjutsat mig till och från träningar/matcher osv. Och jag vet att dom alltid kommer finnas där, dom kommer aldrig vända mig ryggen och det är en trygghet! 
så mycket som dom har ställt upp på mig kommer jag aldrig kunna tacka dom nog för, att dom har orkat kämpa för mig så länge är jag grymt tacksam för, jag är idag glad över att jag har tjatiga föräldrar.


mamma och jag bråkar ganska ofta. vi går inte så bra ihop alla gånger och det bästa vore nog för oss båda om vi bodde på olika håll för att våran relation ska bli bättre och vi ska slippa ryka ihop så ofta som vi gör.

... men vi bråkar inte jämt ;) jag gör gärna saker ihop med mina föräldrar och det är något som jag kommer fortsätta med. 

 ♥

 

/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!